close
去泰國除左shopping,點少得做SPA呢
由於今次起行泰國前冇做任何booking,
雖然不是旅遊旺季, 大部分做SPA專門店都full booking....
最後係臨離港前一晚經朋友努力搜尋下總算搵到間算係係泰國幾出名既 《So Thai SPA Bangkok》
以e-mail形式做booking, 選定時間同SPA package,無需落訂。
這次我從酒店出發都是靠URBAN, 在車上轉了不少個彎才到達這裡,

 

undefined

地點對一些不熟路的朋友, 似乎不太好找, 還是坐的士/URBAN比較方便。
落車後經一個小花園就到達《So Thai SPA》

undefined

環境清幽,接待廳更富空間感, 令人有一種很relax感覺。

undefined

呢度提供多款package選擇

undefined

undefined

而我就揀左泰式按摩+熱石 (1,800銖)
店方先送上熱茶以作歡迎

undefined

而我所揀既package可自選一款氣味按摩油,

undefined

付錢後就安排入房開始做SPA (如果以credit card付款就要比3% charge啊)

undefined

房間內佈置很簡潔, 設兩張床、沐浴、洗手盤

undefined

undefined

undefined

undefined

提供浴袍跟紙底褲

undefined

SPA時間原來以安排入房更衣開始計起, 所以把握做SPA既時間就要快手
按摩師調好一盤溫水為我洗腳,

undefined

undefined

再於按摩床上為我按摩, 這裡為旅遊點, 所以都會說簡單英文溝通
力度方面會因應不同客人要求, 更可以提出最想邊個部位做重點按摩
太耐冇按摩跟長期用電腦形成電腦肩既我,
在按摩師推拿時, 肩頸確實很冤痛, 聽到拍拍聲的筋骨鬆弛, 每個細節都很到位。
雖然身上塗上不少按摩油, 不過氣味不算濃烈,
再經熱石按摩, 非常relax!!
可能太耐冇按摩, 而且冤痛位太多, 兩小時的療程不至於令我身體整整得到鬆弛, 但總算鬆了8成吧!   
臨走前, SPA更送上一杯熱茶跟夾餅做回禮, 很貼心啊~

undefined

最後我就call了URBAN於門口接送去下一景點啊...

undefined

雖然這裡地點不太好找, 但可以網上預約, 更是明碼實價, 不加任何額外小費, 都能在預算之內。
====================
[So Thai SPA]
Address: 269 Sukhumvit Soi 31, Bangkok
Tel.: +66 (0) 02-662-2211
Web: http://www.sothaispa.com/
====================
Find me on

 

arrow
arrow

    Keresawong.L.S 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()