close
今次黎韓國既第一餐, 就係韓國近年既人氣 ISAAC吐司
 
 
我第一次食ISAAC吐司其實係係澳門分店(香港還未有開分店), 但價錢比韓國呢度食到既貴雙倍, 所以要食正宗而又抵食既, 係韓國必定要一試啊!!
Menu上除左韓文外, 都有中文字同埋圖片, 落Order時唔怕語言不通, 指一下圖就可以了

 
價錢絕對唔貴, 每件吐司都係大約HK$20左右
當日我地中午時段去, 門外已經大排長龍, 可見受歡迎程度幾高, 不過等候時間都算幾快, 大概5-10分鐘已經到。
我就order左 "辣牛肉餅"同埋奇異果汁, 兩者都係即叫即整,
 
 
麵包在塗上牛油既鐵板上稍為烘至金黃,
 
 
再一層層疊上多款食材, 很快就已經完成了!
 
 
 
 
【辣牛肉餅】3,200W

 
兩塊金黃吐司夾住有牛肉餅、蛋塊、半溶芝士同埋生菜絲
夾住一齊食, 口感好豐富, 先食到外層甜甜略帶點脆既吐司, 再食到入面爽脆生菜絲、好香既蛋味同少少辣既牛肉餅, 正!!
 
【奇異果汁】2,500W

天然既奇異果汁, 沒有額外加大量既糖水, 健康之選!
 
ISAAC吐司 係韓國已經開左好多分店啊, 但我就只去左明洞呢間, 交通最方便, 只要係明洞站5號出口, 一直往前走就見到了~
 
 
ISAAC營業時間:
星期一至五: 07:00-22:30
星期六: 08:00-20:00
星期日: 休息

====================
Find me on
Facebook Page▸ www.facebook.com/keresawong/
Instagram▸ https://www.instagram.com/keresawong.l.s
Blog▸ http://keresa.pixnet.net/blog
Openrice▸ Keresawong.L.S
====================
arrow
arrow

    Keresawong.L.S 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()