今日正式收爐提早放工!!! 約埋幾位同事一齊去附近嘆tea, 平時lunch-time時候經過呢間都幾乎座無虛席, 剛過了兩點lunch-set時段, 只好看menu散叫主食。

undefined

習慣先看看網上食評參考一下再點食物, 原來呢間餐廳以甜品做主打, 小食、主食等質素聞似不過不失, 而門外設有menu 3:00開始有多款pancake甜品供應, 於是就先ORDER少許主食share再食甜品!

餐廳內當天人手嚴重不足, 門外沒有職員招呼, 眼看樓面只有兩位待應忙著為客人點單送菜, 等待安排入座都等了十分鐘多, 但餐廳依然人流不斷, 似乎食物還是能吸引食客前去。

undefined

食物供應以西餐為主, 【鮮露荀大蝦帶子墨魚汁闊條麵】HK$148
闊條麵略帶點煙韌, 墨魚汁份量幾多, 足夠令每條闊條麵都能平均沾上墨魚汁有餘, 味道甜甜地, 食落有少少漿口, 大大粒帶子表面稍為香煎, 依然keep到滑滑口感帶香口鮮甜, 大蝦更為爽口, 正!

undefined

似乎主食並不算是一般質素吧?! (還是自己有點運氣)

menu上飲品list中, 最吸引我的就是這杯【Laugh out loud】HK$98
為一杯士多啤梨milk-shake, 杯口沾上朱古力醬再貼上七彩脆片, 中層為一個冬甩, 再支上高高的cream跟七彩朱古力碎,
賣相色彩繽紛, 份量絕對不少!
味道更沒預期中的過甜, 士多啤梨milk-shake本身奶味偏重, 再加上大量cream, 口感更為幼滑。
價錢雖是偏貴, 但既是飲品, 更是甜品, 兩者合併看起來可算接受。

undefined

【情迷朱古力】HK$118
外層薄薄酥皮, 甜甜的, 內裡麵包都是鬆軟, 加上大大球的朱古力跟雲呢拿雪糕, 支上少少焦糖, 大量朱古力脆粒增加口感, 兩個人share都夠哂飽肚。

undefined

散叫價錢均為中上價, 不算便宜, 但每碟份量都幾多, share食較為化算。
正好三點推出pancake, 當然要一試!

呢兩款pancake都是厚厚的, 口感輕型, 幾乎是入口即溶, 帶點點水份, 不會太乾, 有淡淡既蛋香, 每款味道都有兩層pancake疊起。

【Strawberry Angel cream souffle pancake】HK$128
淺粉紅色色調賣相最為吸引女生, 略帶少少杰既士多啤梨醬汁, 味道近似milk-shake, 只是甜甜地, 如果覺得士多啤梨跟甜度唔夠, 額外加配士多啤梨雪糕同時一齊食就能滿足味道!

undefined

【Bubble tea souffle pancake】HK$108
個人認為呢款珍珠奶茶配搭最有特色, 醬汁為珍珠奶茶味, 奶味比茶味更為突出, 加配有幾粒煙韌珍珠增加口感, 配搭特別得黎, 又幾好食, 值得一試!!

undefined

undefined

————————————————
餐廳名稱:Holly Brown Coffee Roasters
Address: 荔枝角長順街15號D2 Place二期地下1號舖
Tel.: 23712826, 23712225
營業時間:
星期一至日: 09:00-22:00
設加一服務費
接受預先訂座: Yes
====================
Find me on
Instagram: https://www.instagram.com/keresawong.l.s/
Facebook: https://www.facebook.com/keresawong/
Blogspot: https://keresawongls.blogspot.hk/
Ublog: http://blog.ulifestyle.com.hk/blogger/keresawong/
Pixnet: http://keresa.pixnet.net/blog

 

arrow
arrow

    Keresawong.L.S 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()